duminică, 29 aprilie 2012

Ceva..ceva am învăţat:)

Pentru fetele mai mult sau mai puţin geloaseee...Deci,dragele mele noi nu suportăm incertitudinea...Visele şi gîndurile noastre... întrebările "cu cine eşti, unde te duci, de ce aşa, de ce n-ai sunat, cu cine era-i ocupat etc.?" care de cele mai multe ori sunt stupide ne CHINUIE...Suspiciunile astea ne îmbolnăvesc, ne răpesc energia...Am învăţat că oricît ai încerca să-l ţi-i lîngă tine, NU-ţi REUŞEŞTE! Ce vrem noi, de fapt????? Să-l ţinem închis în casă?  Să fie lîngă noi atunci cînd ne "arde " nouă? Să fim sigure ca v-a fi absolut, numai şi doar al nostru? Asta ne face pe noi FERICITE? Vă întreba-ţi poate despre ce vorbeşte "nebuna " asta!:D Despre ce vorbesc? GELOZIE..... da da da ..."o boală cumplită" de care sufeream pînă acum... Mamăăăă ce nebuneală!Ei bine..a venit şi momentul în care a trebuit să mă trezesc din VIS ...sau COŞMAR...În fine, m-am trezit!:D:P Ce-am să vă spun poate va părea dureros..pentru unii...banal pentru alţii....NU EXISTĂ relaţie cu termen "de garanţie" nelimitat...pentru cei care au înţeles ce vreau să spun...voi continua! Ştiu... am fost "victima" îndoielelor...a disperărilor...ceea ce m-a durut...şi l-a durut probabil şi pe el!...De ce eram aşa...ce făcea să acţionez aşa??? TEAMA DE A-L PIERDE!!!! Am conştientizat faptul că EU am fost singura responsabilă pentru acea GELOZIE!  "Dacă TU eşti geloasă...asta e problema ta...şi nu a LUI. TU eşti vinovată... pentru că partenerul tău îi oferă timp, energia sa etc... alte-i "X"." asta îmi spun de la un timp încoace.... În concluzie,  PRIVEŞTE RELAŢIA VOASTRĂ DE IUIRE TOTALĂ ŞI COMPLETĂ ,DAR PĂSTREAZĂ-ŢI LIBERTATEA INDIVIDUALĂ ŞI RESPECT-O ŞI PE CEA A PARTENERULUI TĂU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu