vineri, 11 mai 2012

For my dear `Rutsa))



Stiu cum te simţi...şi ştiu că totuşi suferi..( Mi-ai demonstrat că eşti PUTERNICĂ ...şi da... eşti foarte puternică...fapt căruia  te admir .... pentru că nu ai cedat...cum am făcut-o eu de mai multe ori...
Nu uita că eşti o persoană deosebită şi meriţi tot ce e mai bun in viaţă! Nu lăsa pe nimeni să te descurajeze. Luptă  pentru ceea ce îţi doreşti! Şi daaaaa..... eşti o  persoană care inspiră încredere,care afişează cel mai inocent zîmbet pe buzeeee... cu ochi frumoşiiiii...şi chip de "honey" ... adică eşti o dulceeeee:D:D:P Be stronggggggg my bbY... I am always here!<333

2 comentarii:

  1. Nu am cuvinte!(L)
    Muțumesc!:*
    Am avut de la cine învăța,drept exemplu ești Tu(L):*:*:* Te iubesc OxănuȚa mea:*(L)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuvintele sînt de prisos aici) Te iubesc şi eu , scumpo! :* My honey:)

    RăspundețiȘtergere