sâmbătă, 7 aprilie 2012

Adolescentă tulburată de alunecările îndrăcite ale vîrste-i

Adolescenţa este vîrsta îndoielelor şi a întrebărilor...În zielele noastre am impresia că a fi "adolescent" e din ce în ce mai greu... Nu mi-e ruşine să recunosc că am impresia că nimeni...dar absolut nimeni nu mă poate înţelege...Probabil că din cauza atitudinii mele...îmi schimb dispoziţia de la o oră la alta...încît prietenii nu ştiu niciodată în ce toane mă găsesc...Sînt conştientă de faptul..că mă amuz pe seama unora şi abordez o atitudine mai "uşuratică" (să-i zic aşa) pentru a nu arăta  nimănui cum sînt eu de fapt, dar la fel de conştientă sînt de faptul că această joacă continuă, nu e în avantajul imaginii mele..."Off , Oxana ..Oxana... Hotărăşte-te odată!"

2 comentarii:

  1. Tu esti Oxana, o fata extrem de duuulce!!...Si nimeni nu-ti cere sa te schimbi :P:)
    Fii tu insati, prietenii adevarati mereu or sa te inteleaga si-o sa-ti fie alaturi!!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm... cît de frums sunăă "dulceee" de-ar mai fi şi adevărul!)))Mulţumesc, scumpoo!:*

    RăspundețiȘtergere