sâmbătă, 7 aprilie 2012

Pentru sufletele rănite

Oare cînd voi putea să te mai strîng din nou în braţe? ... Nici eu nu ştiu, şi încerc să nu mă prea gîndesc la asta...Nici nu am realizat cînd m-am îndrăgostit de tine...probabil din prima clipă! Ai apărut TU! Tu ai făcut lumină ...acolo unde era întuneric...ai adus fericire acolo unde era tristeţe şi durere! Şi acum??? Acum n-a mai rămas nimic ...de fapt a rămas.... au rămas doar amintirile....Timpul trece...visele se spulberă unul cîte unul.... unii îmi spun " Xiuşka, uită-l...! Nu merită să vă mai face-ţi rău unul celuilalt!"...Încerc să cred că EU ... nu mai însemn nimic pentru EL... şi îmi e mai uşor..parcă...sau poate nu... Ce pot face nişte replici...ce pot  decide nişte replici spuse de o persoană care părea a fi una de încredere...Mi-au distrus fericirea.... ASTA E! Nu mai conteazăăăăă! CONTEAZĂ ,doar faptul că ce nu mă doboară ...mă face mai PUTERNICĂ! BE STRONG GIRL...Life is BEAUTIFUL!=)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu