joi, 17 ianuarie 2013

Viata mea...azi!)






Indiferenta , doare mai mult ca orice pe lumea asta...♥♥♥♥♥♥Un zimbet , ma face sa visez.....Un sarut, m`ar face sa zbor....O soapta, imi da fiori....O PRIVIRE, maiiiiiii idiotuleeeeeee, o privire ma face sa cred ca traiesti pentru mine...DURERE....TRISTETE.....si DOR! O liniste apasatoare....O liniste sinistra ! In viata mea, SINGURATATE.... In viata mea, INDIFERENTA...M`am "pierdut" undeva in infinit printre rautati si egoisme....Si am ajuns la sfirsit sa ne "pierdem" AMINDOI printre regrete si pareri de rau...Intr`una`mi spun... intr`una mi se spune...:"Uita , numele lui, chipul lui...Uita cit de aproape l`ai avut...Uita cit de frumos iti vorbea..." Daaaaaaaaaaaaa, si daaaaaaaaa.... au DREPTATE... Uita`l Xiushhhh`!!!!!!!!!!!!!!!!!! Adu`ti aminte ca si EL vrea sa te uite....Adu`ti aminte ca n`o sa se mai intoarca...Adu`ti aminte ca poate deja are pe altcineva...uxxxxxxx`.... A-D-U `T-I A-M-I-N-T-E!!!!




` черт возьми он такой особенный !:*:D:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu